Kisah Perjalanan Raisa Hafiz - Episod 10 : Cita-Cita & Angan-Angan

Walaupun kita tak ada cita-cita atau angan-angan untuk pimpin tangan bawak bunga jalan atas runway sambil berlambai lambai, kita tetap harap business kecil kita berkah, disukai dan disayangi orang ramai. Kita harap sangat yang kita ada followers dan customers yang baik baik, yang mudah mudah, yang dapat bantu kita dunia akhirat.

Tugas buat baju ni memang tak mudah. Kita nak kena sentiasa tau dan ingat batas batas seorang muslimah. Semoga Allah sentiasa bantu kita to serve you better. Semoga Allah sentiasa ilhamkan kita idea idea yang diredhai. Semoga Allah berkati usaha kita yang sikit ni.

Harapan saya untuk business kecil kita, is for us to enter a different market. Kita sama sama harap dapat masuk market Brunei ke, market UK ke, market UAE ke. Boleh saya gunakan tempat tempat tu sebagai alasan untuk ber-holiday juga. Kita juga berangan untuk jadi manusia yang bermanfaat through what we do here.

Dan yang paling penting, kita haaarap sangat semua yang follow kita dapat doakan kita. Semoga pengalaman kita yang sedikit ni, ada manfaatnya untuk orang lain.

Terima kasih sebab sudi support kita. Terima kasih sebab beri peluang untuk kita grow. Terima kasih untuk semua kenangan kenangan manis yang kita dapat from doing this.

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.


Older Post Newer Post