Penakut

Terus terang, saya dan Hafiz memang suka takut-takut. Kerana takut-takutnya saya dan Hafiz ni, banyak yang belum dapat kita kecapi.

Antaranya, kita selaaalu takut takut nak beli kain banyak sangat - takut tak habis. Dan bila baju dah siap pulak, kita takut orang tak beli, kita takut orang tak suka. Padahal kita tau, cantik atau tak, tetap Allah yang beri rezki, dan Allah tak akan sia-siakan usaha kita.

Kita pun takut kalau dapat customers yang cerewet atau gila suka marah marah, haha. Dan disebabkan itu, kita baaanyak doa mintak Allah untuk hantarkan orang orang yang baik untuk jadi customers kita. Alhamdulillah, kita belum pernah jumpa customer yang gila suka marah marah tu. Alhamdulillah, yang Allah hantarkan tu semuanya baik. Dan memandangkan kita ni memang penakut, semoga Allah sentiasaaa hantarkan yang baik baik sahaja.

Setiap kali habis booth, kita messsti happy. Happy sebab memang tak sangka ramai yang akan datang untuk support kita. Ramai yang beri kata kata yang baik. Mungkin untuk semua, kata kata tu cuma biasa je. Tapi untuk kita, memang sangat bermakna.

Dengan besar hati dan penuh rasa sayang, saya nak ucapkan terima kasih. Terima kasih sebab baaaik sangat sangat dengan kita. Terima kasih sebab happykan kita - walaupun dah lebih dari sebulan saya miscarried, tetap masih ramai yang ambil berat tentang kita. Terima kasih sebab percayakan kita. Terima kasih sebab bersangka baik dengan kita. Dan terima kasih sebab sudiii nak doakan kita. :')

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. InshaAllah hujung minggu ni #raisahafizpopup akan ada booth di Baghdad Street. More info on our posters. 
Doakan kita. Jumpa lagi nanti inshaAllah.

ps : Kenapa kita nampak macam budak budak umur 18 tahun dalam gambar ni. Kurusnya Hafiz......

Older Post Newer Post